fredag 11 mars 2011

Värdelös!


Jag erkänner.... Jag är en värdelös bloggare!!
HaHa!


Vad har hänt den senaste veckan? Jag har jobbat.. såklart! Och så va jag och Max på CSK igen.. Kan snart bosätta oss där ;-) Vi va hos öronläkaren och kollade upp hans polyp som jag misstänkt han har bakom näsan. Och visst hade han det! En rätt stor en oxå! Så den 24/3 redan ska han operera bort den. En enkel dag OP så det kommer att gå superbra!

Sen i onsdags fick vi se bebisen för första gången! Underbart! Den va riktigt livlig och BM fick kämpa för att kunna mäta! Men vi blev flyttade från den 12/9 till den 10/9 men det kan ju ändra sig igen. Detta va ju bara KUB UL:et. Vi fick väldigt bra resultat! Risken för DS va 1:3095.

Bebis v. 13+3


Annars händer inte mycket... Ikväll åker vi in till Max i kristianstad och käkar lite hamburgare. I morgon ska jag städa bilen och huste. Och på söndag ska vi ha kalas för Rasmus & Isac på zuper bowl i hässleholm.

Återkommer kanske senare med ett inlägg på lite kläder jag köpt till bebis :-)


Ha en riktigt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar