torsdag 24 februari 2011

Magbilder & Shopping!


Idag & imorgon har jag tagit semester! Skönt! Så 4 lediga dagar i rad! Det är jag inte bortskämd med! Idag har jag varigt och tagit blodprov för KUB testet. Gick bra :-)
Passade på att shoppa lite, Isac fyller ju år idag och behövde lite presenter! Blev fingerboards och jeans, och så får han pengar så han kan köpa vad han vill eller spara :-)
Jag köpte liiite till bebis också, kommer kanske bilder sen.
Köpteen farfarstop och ett lite längre linne till mig själv också. Allt för 457 kr! Skulle kostat 795 om jag inte haft en massa kuponger!! KUL att handla när det är billigt!
Sen blev det lunchbuffé på wokhouse med Jenny! Sååå gott! Fortfarande mätt! Hehe!
Tog det första magbilderna idag också, man börjar se att lite att jag e gravid nu :-)
Båda bilder är tagna 11+2





Ikväll ska jag köra till Yrsa och Jan och hämta barnen. Yrsa ska ha partylite party som jag ska gå på. Passar på och ta med barnen hem när jag ändå är där, skulle hämta dom i morgon annars :-)

Är sååå lycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar